Καθημερινή μελέτη

Στο κέντρο μας παρέχεται η υπηρεσία της καθημερινής μελέτης σχολικών μαθημάτων για μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου. Αποτελεί ένα καθημερινό πρόγραμμα μελέτης διαρκείας 1,5 ώρας που στοχεύει στην αποδοτική προετοιμασία όλων των μαθημάτων της επόμενης μέρας, η κάλυψη γνωστικών κενών και η ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων για τους μαθητές μας. Η μελέτη γίνεται σε ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα (έως 4 μαθητών).

Καθημερινά υποδεχόμαστε τους μαθητές μας σ ’ένα φιλικό πλήρως λειτουργικό και εξοπλισμένο περιβάλλον συνδυάζοντας την εμπειρία μας και την αγάπη μας για την εκπαίδευση με την θέληση και δίψα για γνώση των μαθητών. Οι υπεύθυνοι παιδαγωγοί και καθηγητές του κέντρου μας ασχολούνται τόσο ομαδικά όσο και εξατομικευμένα με τις αδυναμίες του κάθε μαθητή και τον εντάσσουν στο σύνολο ώστε να νιώσει εξίσου δυνατός. Με την συνεχή καθοδήγηση οργανώνουν το διάβασμα του μαθητή οργανώνοντας τη μελέτη του, καλύπτοντας απορίες, καθοδηγώντας και ελέγχοντας την απόδοση του.

Στο κέντρο μας αξιοποιείται η μέθοδος της διαφοροποιούμενης διδασκαλίας. (Η διαφοροποιούμενη διδασκαλία είναι ένας συνολικός τρόπος σκέψης για τους μαθητές, τη διδασκαλία και τη μάθηση με γνώμονα ότι ο κάθε μαθητής είναι μια ξεχωριστή ο οντότητα και πρέπει να αντιμετωπίζεται ανάλογα (Carol Tomlinson on differentiation and responsive teaching, 1999-2001)

Καθημερινά υποδεχόμαστε τους μαθητές μας σ’ ένα φιλικό, πλήρως λειτουργικό και εξοπλισμένο περιβάλλον, συνδυάζοντας την εμπειρία μας και την αγάπη μας για την εκπαίδευση με την θέληση και δίψα για γνώση των μαθητών. Οι υπεύθυνοι παιδαγωγοί και καθηγητές του κέντρου μας ασχολούνται τόσο ομαδικά όσο και εξατομικευμένα με τις αδυναμίες του κάθε μαθητή και τον εντάσσουν στο σύνολο ώστε να νιώσει εξίσου δυνατός.

Η καθημερινή μελέτη είναι ένα πρόγραμμα μελέτης στο οποίο επιτυγχάνεται η καθημερινή προετοιμασία σε όλα τα σχολικά μαθήματα της επόμενης ημέρας.

Τι περιέχει:

  • Μελέτη όλων των μαθημάτων της επόμενης ημέρας
  • Εκμάθηση μεθόδων αποδοτικής μελέτης
  • Καθηγητές όλων των ειδικοτήτων
  • Γκρουπ λίγων ατόμων ( ιδιαίτερα )
  • Χρήση βιωματικών μεθόδων μελέτης
  • Παιχνίδια εκπαιδευτικά στο τέλος της μελέτης
  • Ενημέρωση γονέων σε τακτικά διαστήματα
  • Επικοινωνία με δασκάλους
  • Αξιολόγηση από ειδικό παιδαγωγό σε περίπτωση που υπάρξουν στοιχεία μαθησιακής δυσκολίας. Μπορεί να γίνει μόνο μετά από αίτημα των γονέων.

Στόχοι:

  • Να προετοιμάζεται ο μαθητής μας για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας, ώστε να είναι πλήρως διαβασμένος για το σχολείο.
  • Να καλύπτονται τυχόν αδυναμίες από νωρίς, ώστε η μετάβαση στις επόμενες τάξεις να είναι ομαλή και οποιαδήποτε κενά γνώσης και συμπληρωθούν.
  • Να γίνεται ψυχολογική στήριξη του μαθητή, ώστε να αποβάλλει τη φοβία του για την καθημερινή προφορική ή οποιαδήποτε γραπτή εξέταση.
  • Να παρέχεται ενημέρωση γονέων για τυχόν μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών.
  • Να καλλιεργείται η ομαδικότητα και η κοινωνικότητα των μαθητών μέσα σε ένα περιβάλλον δημιουργικής συνεργασίας μεταξύ τους αλλά και με τον παιδαγωγό.
  • Να διαχειρίζεται ο εκάστοτε μαθητής σωστά το χρόνο του, να γίνεται υπεύθυνος για τις υποχρεώσεις του και να κάνει την αυτοκριτική του θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους μαθησιακούς αλλά και μακροπρόθεσμα επαγγελματικούς.
  • Να δουλεύεται σε υψηλό επίπεδο ο μαθητής του λυκείου στο κάθε μάθημα ώστε να είναι ορθά προετοιμασμένος για την διαδικασία των Πανελληνίων.